

www.nice.az » İslam Dünyası » Allah keçər də günahımdan...
Allah keçər də günahımdan...

Bismilləhir Rahmənir Rəhim
Allah-Təala (c.c.) insanları Qurani-Kərimdə yaxşı əməl sahibi olmağa çağırır: “İman gətirib yaxşı əməllər edənlərə gəldikdə isə Biz (o cür) yaxşı işlər görənlərin mükafatını zay etmərik!†(Kəhf, 30), “Kim (Rəbbinin hüzuruna) yaxşı əməllər etmiş bir mömin kimi gələrsə, belələrini ən yüksək dərəcələr gözləyir†(Ta Ha, 75) və s. Belə ayələr çoxdur, onlardan sadəcə ikisini qeyd etmək kifayət edir. Və təbii ki, bunun müqabilində bu ayələrə riayət edənlər də var, riayət etməyə çalışanlar da var, riayət etməyənlər də var. Mövzunun yazıya alınmasından məqsəd üçüncü qrup insanların bu ayələrə riayət etməməkdə davamlı olmaları bir yana, günahlara görə Allahın rəhmli olmasını buyuraraq bağışlanacaqlarını vurğulamalarıdır. Bu məsələnin müzakirəsində önəmli yer tutan faktorlardan biri də budur ki, bu tip adamlar bu absurd fikri elə Qurani-Kərimin özünə əsaslanaraq irəli sürürlər. “Qurani-Kərimdə yazılıb ki, Allah bağışlayandır, rəhm edəndir, indi insanam da, günahkaram da, heç kəs ideal deyil ki, hamının günahı var, mən də beləyəm, Allah keçər günahımdan...â€
Bəli, Allah-Təala (c.c.) Qurani-Kərimdə rəhmət qapılarının geniş və hər vaxt insanlar üçün açıq olduğunu ayələrdə aşkar surətdə bəlli edir: “Mərhəmətli və rəhmli Allahın adı ilə!†(Fatihə, 1), “Sizin tanrınız bir olan Allahdır, Ondan başqa Tanrı yoxdur. O, rəhmlidir, mərhəmətlidir†(Bəqərə, 163). Amma bu ayələrdən heç birində bu bağışlanmağın qəsdən günah edənlərə şamil olunması göstərilməyib. Çox maraqlıdır ki, bu fikri Allahın rəhmli olmasına görə (və Quranda qeyd edilməsinə görə) qeyd edən insanlar əgər Qurani-Kərimin ayələrinə fikir vermək istəyirsə, nə üçün haramlardan yayınmaq, günah etməmək üçün oradan əsas ayələrə fikir vermir?! Amma günah etdikdən sonra bağışlanmaq məqamına gələndə Qurana üz tuturlar?! İkinci bir məsələ daha var ki, Allah-Təala (c.c.) heç bir kəsə qüvvəsi yetdiyindən artıq bir işi tapşırmamışdır. Yəni ki, əgər insanlara namaz, oruc və s. kimi vaciblər Quranda qeyd edilirsə, demək ki, Allah-Təala (c.c.) bunu insanların etməsi qüvvəsində olduğu üçün buyurur (hansı ki, son nəticədə bu əməllərin Allaha deyil, məhz elə insanların özünə böyük əhəmiyyəti vardır). Eləcə də, əgər hər hansı bir haramdan yayınmağı vacib buyurursa Allah-Təala (c.c.), demək ki, ondan yayınmaq insanın qüvvəsi daxilindədir ki, Allah-Təala (c.c.) bunu insana buyurur. Ən azından qüvvəsi yetməyən bir şeyi insana tapşırmaqlıq Allahın (c.c.) ədalətindən kənar bir məsələ olardı və bunu Qurani-Kərimin özündə də rast etmək olar: “İman gətirib yaxşı işlər görənlər isə - Biz heç kəsi qüvvəsi yetdiyindən artıq yükləmərik – cənnətlikdirlər, onlar orada əbədi qalacaqlar!†(Əraf, 42) Deməli, insanın İslama zidd bir hərəkət etməsi onun öz naqisliyi səbəbilə olur və burada Allah-Təalanın (c.c.) bağışlanmasına ümidi yalız Onun dediklərinə əməl etməklə əldə etmək mümkün olacaqdır. Qeyri halda İslama zidd bir hərəkətlə insanın əlində hansı əsas vardır ki, əminliklə “Allah keçər günahımdan...†deyərəkdən günah iş tutsun?! Məgər Qurani-Kərimin hansısa bir ayəsində Allah-Təalanın (c.c.) rəhminin bilərəkdən günah edən insanlara şamil olunması göstərilmişdir?!!
Təbii ki, hər hansı bir günah işə görə insanı əfv etmək Allaha (c.c.) məxsusdur və heç kəs Onun bağışlamayacağına əminlik edə bilməz. Sadəcə olaraq, müsəlmanın elmsizcəsinə, cahilcəsinə deyil, faydalı şəkildə, Allah (c.c.) özü istəyən kimi Ondan bağışlanma diləməsi daha çox məqsədəuğundur.
Əziz müsəlmanlar! İslama zidd olan hər hansı bir əməl etməklə deyil, məhz hallalıq axtarmaqla Allah-Təala (c.c.) tərəfindən bağışlanmağa ümid bəsləmək müsəlman üçün daha faydalıdır! Sizə ən faydalı olanını arzu edirəm!
Allah-Təala (c.c.) insanları Qurani-Kərimdə yaxşı əməl sahibi olmağa çağırır: “İman gətirib yaxşı əməllər edənlərə gəldikdə isə Biz (o cür) yaxşı işlər görənlərin mükafatını zay etmərik!†(Kəhf, 30), “Kim (Rəbbinin hüzuruna) yaxşı əməllər etmiş bir mömin kimi gələrsə, belələrini ən yüksək dərəcələr gözləyir†(Ta Ha, 75) və s. Belə ayələr çoxdur, onlardan sadəcə ikisini qeyd etmək kifayət edir. Və təbii ki, bunun müqabilində bu ayələrə riayət edənlər də var, riayət etməyə çalışanlar da var, riayət etməyənlər də var. Mövzunun yazıya alınmasından məqsəd üçüncü qrup insanların bu ayələrə riayət etməməkdə davamlı olmaları bir yana, günahlara görə Allahın rəhmli olmasını buyuraraq bağışlanacaqlarını vurğulamalarıdır. Bu məsələnin müzakirəsində önəmli yer tutan faktorlardan biri də budur ki, bu tip adamlar bu absurd fikri elə Qurani-Kərimin özünə əsaslanaraq irəli sürürlər. “Qurani-Kərimdə yazılıb ki, Allah bağışlayandır, rəhm edəndir, indi insanam da, günahkaram da, heç kəs ideal deyil ki, hamının günahı var, mən də beləyəm, Allah keçər günahımdan...â€
Bəli, Allah-Təala (c.c.) Qurani-Kərimdə rəhmət qapılarının geniş və hər vaxt insanlar üçün açıq olduğunu ayələrdə aşkar surətdə bəlli edir: “Mərhəmətli və rəhmli Allahın adı ilə!†(Fatihə, 1), “Sizin tanrınız bir olan Allahdır, Ondan başqa Tanrı yoxdur. O, rəhmlidir, mərhəmətlidir†(Bəqərə, 163). Amma bu ayələrdən heç birində bu bağışlanmağın qəsdən günah edənlərə şamil olunması göstərilməyib. Çox maraqlıdır ki, bu fikri Allahın rəhmli olmasına görə (və Quranda qeyd edilməsinə görə) qeyd edən insanlar əgər Qurani-Kərimin ayələrinə fikir vermək istəyirsə, nə üçün haramlardan yayınmaq, günah etməmək üçün oradan əsas ayələrə fikir vermir?! Amma günah etdikdən sonra bağışlanmaq məqamına gələndə Qurana üz tuturlar?! İkinci bir məsələ daha var ki, Allah-Təala (c.c.) heç bir kəsə qüvvəsi yetdiyindən artıq bir işi tapşırmamışdır. Yəni ki, əgər insanlara namaz, oruc və s. kimi vaciblər Quranda qeyd edilirsə, demək ki, Allah-Təala (c.c.) bunu insanların etməsi qüvvəsində olduğu üçün buyurur (hansı ki, son nəticədə bu əməllərin Allaha deyil, məhz elə insanların özünə böyük əhəmiyyəti vardır). Eləcə də, əgər hər hansı bir haramdan yayınmağı vacib buyurursa Allah-Təala (c.c.), demək ki, ondan yayınmaq insanın qüvvəsi daxilindədir ki, Allah-Təala (c.c.) bunu insana buyurur. Ən azından qüvvəsi yetməyən bir şeyi insana tapşırmaqlıq Allahın (c.c.) ədalətindən kənar bir məsələ olardı və bunu Qurani-Kərimin özündə də rast etmək olar: “İman gətirib yaxşı işlər görənlər isə - Biz heç kəsi qüvvəsi yetdiyindən artıq yükləmərik – cənnətlikdirlər, onlar orada əbədi qalacaqlar!†(Əraf, 42) Deməli, insanın İslama zidd bir hərəkət etməsi onun öz naqisliyi səbəbilə olur və burada Allah-Təalanın (c.c.) bağışlanmasına ümidi yalız Onun dediklərinə əməl etməklə əldə etmək mümkün olacaqdır. Qeyri halda İslama zidd bir hərəkətlə insanın əlində hansı əsas vardır ki, əminliklə “Allah keçər günahımdan...†deyərəkdən günah iş tutsun?! Məgər Qurani-Kərimin hansısa bir ayəsində Allah-Təalanın (c.c.) rəhminin bilərəkdən günah edən insanlara şamil olunması göstərilmişdir?!!
Təbii ki, hər hansı bir günah işə görə insanı əfv etmək Allaha (c.c.) məxsusdur və heç kəs Onun bağışlamayacağına əminlik edə bilməz. Sadəcə olaraq, müsəlmanın elmsizcəsinə, cahilcəsinə deyil, faydalı şəkildə, Allah (c.c.) özü istəyən kimi Ondan bağışlanma diləməsi daha çox məqsədəuğundur.
Əziz müsəlmanlar! İslama zidd olan hər hansı bir əməl etməklə deyil, məhz hallalıq axtarmaqla Allah-Təala (c.c.) tərəfindən bağışlanmağa ümid bəsləmək müsəlman üçün daha faydalıdır! Sizə ən faydalı olanını arzu edirəm!
Biz Sizə qeydiyyatdan keçməyi və ya öz adınız ilə sayta daxil olmağı məsləhət görürük.
|
Müəllif: MuntozoR |
Baxış sayı : 477 |
Rəylərin sayı (8) |
10 aprel 2012




|
| ||||
|
|

Məlumat
"Qonaq" kimi daxil olan ziyarətçilər saytda rəylərin bildirə bilməzlər.Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya öz hesabınızla sayta daxil olun!