

www.nice.az » İslam Dünyası » Müsəlman və spirtli içki
Müsəlman və spirtli içki
Bu xəbəri dostlarınla paylaş:

Bismilləhir Rahmənir Rahim
Â
Müsəlman olaraq hər birimiz içkinin haram olması barədə məlumatlıyıq. Amma görəsən bir müsəlman kimi buna əməl edirikmi? Və etmiriksə, hansı səbəblər üzündən etmirik bunu? Təəssüf ki, buna əməl edən müsəlman azdır, xüsusən də gənclər arasında...
İlk öncə müqəddəs kitabımız və Allah kəlamı olan Qurani-Kərimdə içkiyə necə yer verildiyinə baxaq. Qurani-Kərimdə ayələrin gəlişi müxtəlif vaxtlara (yaşayış dövrünə) uyğun Allah-Təala tərəfindən göndərilmişdir. Və bir ayənin müəyyən müddət sonra başqa formada göndərilməsi də Allahın hikmətidir və hətta içki barəsində də bir neçə belə ayə görmək olar. Sizə 2-3 belə ayə qeyd edirəm ki, biri daha öncə, digərləri sonra nazil olmuşdur:
*** (Ya Rəsulum!) Səndən içki və qumar (meysir) haqqında sual edənlərə söylə: “Onlarda həm böyük günah, həm də insanlar üçün mənfəət (dünya mənfəəti) vardır. Lakin günahları mənfəətlərindən daha böyükdürâ€!... (Əl-Bəqərə, 219)
*** Ey iman gətirənlər! Şərab da (içki də), qumar da, bütlər də, fal oxları da Şeytan əməlindən olan murdar bir şeydir. Bunlardan çəkinin ki, bəlkə, nicat tapasınız! (Əl-Maidə, 90)
*** Şübhəsiz ki, Şeytan içki və qumarla aranıza ədavət və kin salmaqdan və namaz qılmaqdan ayırmaq istər. Artıq bu işə son qoyacaqsınızmı? (Əl-Maidə, 91)
Bu ayələrdən birincisində içkinin insana həm dünyəvi xeyri və həm də ziyanı olduğunu buyuran Allah onların günahının xeyrindən daha çox olduğunu da aşkarlayır. Odur ki, hər halda içkidən uzaq durmağın daha yaxşı olduğunu ayədən yaxşı başa düşmək olar. Amma konkret olaraq içkidən çəkinmək barəsində ikinci-üçüncü ayələr daha dəqiq izah verir. Odur ki, İslam dünyagörüşü baxımından heç bir halda içki qəbuluna bəraət yoxdur. Amma təəssüf ki, ayələri öz bildikləri (başa düşdükləri) kimi göstərən insanlar nədənsə Quranın bir ayəsinə tabe olmağı vacib bildiyi halda digərinə əhəmiyyət vermir, birini əsas gətirir. Elə insanlar bir ayənin müəyyən vaxt digəri ilə əvəz olunma halını qəbul etmir və ya belə deyək ki, qəbul etmək istəmir.
Yuxarıda göstərilən ayələrdən birincini misal gətirən insanların “Göründüyü kimi, insana dünya xeyri də var. Düzdür ziyanı da var və çoxdur, amma mən axı çox içmirəm ki, ziyanı da çox olsun. Hörmət əlaməti olaraq 1-2 qədəhlə sərxoş da olmuram, ağlım da yerində olur†kimi fikri olur. Qəribədir, görəsən belə insan ikinci ayədən xəbərdardırmı? Orada göstərilən çəkinin sözündən xəbərdardırmı? Orada göstərilən son qoyacaqsınızmı? sözündən xəbərdardırmı? Və qəribədir ki, o içkini kiməsə hörmət əlaməti olaraq qəbul edirsə, görəsən xəbəri varmıdır ki, Qiyamətin günündə hesab kitabı verilən anda o adam ona yardımçı ola bilməyəcək, əksinə düşmən olacaq?! Ona görə ki, ona xatir Allahın haram buyurduğunu özünə halal bilib, özü günah etməyi bir yana, bunu da günaha salıb?! Belə dostlar, qardaşlar Qiyamətin günün bir-birinə düşmən kəsilər, “Mən bilmirdimsə, sən niyə mənə demədin heç olmazsa?!â€- deyə bir-birlərinə irad tutarlar! Amma daha nə faydası...
Əgər sual olunarsa, “Allaha da qurban olum, dininə də! İndi içəndə nə olar ki, bir az? Allah keçər günahımdan†deyə cavab verməyə heç çəkinmirlər də! Bu sözü deməkdə günahının bağışlanacağından zira əmindirmi?! Günahlar arasında ən ağır günah edilməkdə davamlı olan və xırda sayılan günahlardır ki, Allahın ən xoşuna getməyən əməllərdir. Belə günahlar insanları azğınlığa aparır. Yəni ki, insan ki, bir günah işi görə və nəzərində tuta ki, onsuz da xırda bir günahdır və Allah keçər günahından onun, bu günah kəbirə günahlardan (yəni böyük günahlardan) hesab edilər və o insanın hesabı da çətin olar!
Ən maraqlı fakt isə odur ki, içki içməyi doğrudan haram bilən, yəni konkret bunu təsdiq edən insanların əksəri içki qəbul edir. Yəni ki, diqqət edin: içki haramdır, bu adam məsələni təsdiq edir, günah olduğunu bilir, Allahın qəzəbinin böyük olduğunu bilir, hesabın çətin olacağını bilir, amma... Amma içki qəbul etməkdən çəkinmir!!! Bundan böyük müsəlmanlığa, İslamiyyətə nə zərbə olsun ki?! Qədəh tutulur əldə və “sağlıq†deyilir: “Allah xoşbəxt eləsin!â€, “Allah can sağlığı versin!â€. Allahın haram buyurduğunu əldə saxlamaqla Allahdan nə isə istəmək doğrudur?!
Hətta tibbi cəhətdən belə olsa, spirtli içki insana zərərlidir. İndilərdə çox adama rast gəlmək olar ki, “Arada içmək olar, daxili təmizlik üçün xeyirlidir†deyə ifadələr verirlər. Əgər bu “təmizlik†insan beyninin hüceyrələrini məhv edirsə (beyin hüceyrələri məhz spirtli içkilər qəbulu zamanı məhv olur və bu hüceyrələrin bərpası qeyri-mümkündür, beləcə daha çox spirtli içki qəbul edildikcə bu hüceyrə məhvinin sayı artır və nəticədə insanda həm də beyin damarlarında qan laxtalanması, bununla da qərar vermək qabiliyyətinin zəifləməsi, reflekslərə nəzarətin itməsi, depressiya əmələ gəlir), hansı xeyirdən danışmaq olar?!
Acınacaqlı bir hal da budur ki, bəzi insanlar “Demirsən hər şeyin sahibi Allahdır? Bütün nemətləri verən Allahdır? Bu da bir nemətdir, sadəcə olaraq qədərində istifadə etmək gərəkdir†deyirlər. Allah-Təala insana üzüm, tut, nar və s. kimi nemətlər bəxş edib, onların insan orqanizminə bilirsinizmi nə qədər xeyri var? Meyvələrin adı hətta Quranda belə çəkilir! Amma daha fikirləşmir ki, bu nemətlərdən haram içkilər düzəltmək deyilməyib. İnsanın öz naqisliyidirsə bu, nə əlaqəsi var ki, Allah neməti qəbul edilsin spirtli içki?! Bundan əlavə, belə cavab verən insan demək ki, Qurana inanmır. Çünki, əgər Quranda Allah-Təala buna icazə vermirsə, hansı məntiqlə içkiyə nemət adı vermək olar ki?!
İnsanın içki qəbul etməyə olan bəhanələri digərlərini deyil, özünü aldatmaqdan başqa bir şey deyil!
İkinci bir məsələ də vardır ki, indilərdə buna fanatlıq, dərinə getmək adı verirlər. Bu elə adət halını alıb ki, bu barədə heç bir məlumatı olmayan insan da belə düşünür. Söhbət içki məclislərində iştirak etməkdən gedir. Bəli, bu çox yaralı yerdir və ən çox eşidilən cavablar da təbii ki, “İndi içki içmirsən, namaz qılırsan, başa düşdük, daha “toya getmirəm†demək nəyə lazımdır?!â€, “Mən toya getsəm də içki içmirəm onsuz da, kim içər, özü bilərâ€, “Bizim stolda içki yoxdur, problem yoxdurâ€, “Namaz qılıb, içki içməmək yaxşıdır, amma gərək cəmiyyət içərisində olduğunu nəzərə alasan, müasir olasan, məclislərdə deyib-güləsən, cavansan nə olub ki, sənə?! Adam FANAT olmaz!†və s. olacaqdır. Bunu insanlara çatdırmaq həqiqətdə çox çətin məsələdir. Çünki, “müasir†Azərbaycan toyları içkisiz təsəvvür edilmir. Haram olan məclisdə iştirak etmək harama şəriklik deyilmi sizcə? Bu barədə sizə bir hədis qeyd edirəm: Peyğəmbər (s.ə.ə.s) buyurur: “Hər kəsin Allaha və Qiyamət gününə imanı varsa, gərək içki içilən süfrə başında oturmasın.†Bu hədisin şərhinə məncə ehtiyac yoxdur. İçki içilən süfrə başında əyləşən adam Qiyamətə inanmır deməkdirsə, gersini Allah qorusun! Peyğəmbərin dediklər Allahdandır və heç bir şərhə ehtiyac yoxdur.
Nəzərinizə ümumiyyətlə içki barəsində deyilən bir neçə hədis çatdırıram:
*** Rəsulallah (s.a.ə.s) buyurub: Allah lənət etsin içkiyə, onu hazırlayana, hədiyyə edənə, içənə, (qədəhə) süzənə, alana, satana, pulunu yeyənə, onu həml edənə (daşıyana) və içki düzəltməyə yardım edənə.
*** Rəsulallah (s.a.ə.s) buyurub: Heç zaman içki ilə iman insanın qəlbində bir yerə yığışmaz.
*** Rəsulallah (s.a.ə.s) buyurub: And olsun məni haqq olaraq məbus edənə, içki içən susuz və sərkərdandır, qəbirdədə susuz olar, Qiyamət günü qalxandada susuz qalxar və 1000 il “Yandım†– deyə bağırar.
*** Rəsulallah (s.a.ə.s) buyurub: Ey İbni Məsud! Məni haqq olaraq məbus edən Allaha and olsun, bir zaman gələr ki, adamlar içki içmək üçün tələsərlər. Allah, onun mələkləri və camaat hamısı birlikdə onlara lənət edərlər. Mən onlardan bezaram, onlar da məndən bezardırlar.
*** Rəsulallah (s.a.ə.s) buyurub: And olsun məni haqq olaraq məbus edənə, içki içən qiyamət günü üzü qara, gözləri göy, dodağı əyri və ağzının suyu ayaqlarınadək axan halda gələr, onu görənlər ondan iyrənər.
*** Rəsulallah (s.a.ə.s) buyurub: İçki içən qəbirdən qalxarkən 2 gözləri arasında “Allahın rəhmindən məyusdur†yazılmış olar.
*** Rəsulallah (s.a.ə.s) buyurub: İçki bütün pisliklərin anasıdır. Hər kəs içki içsə 40 gün namazı qəbul olunmaz və içki qarnında ölsə, cahiliyyət dövrünün adamları kimi ölər.
*** Rəsulallah (s.a.ə.s) buyurub: 4 şeydən biri evə daxil olsa, onu viran qoyar və daha xeyir-bərəkəti düzəlməz: xəyanət, oğurluq, içki içmək və zina (kişinin qadına, qadının öz ərinə xəyanət etməsi).
Allah-Təala bizim keçmiş günahlarımızı bağışlasın İnşəAllah! Gələcək günahlardan qorusun bizi İnşəAllah! Qiyamətin günündə bizi özbaşımıza buraxılıb sərgərdan qalanlardan qərar verməsin İnşəAllah! Bizi Peyğəmbər (s.ə.ə.s.) və Əhli-Beyti (ə.) yanında olanlardan qərar versin İnşəAllah!
Â
Müsəlman olaraq hər birimiz içkinin haram olması barədə məlumatlıyıq. Amma görəsən bir müsəlman kimi buna əməl edirikmi? Və etmiriksə, hansı səbəblər üzündən etmirik bunu? Təəssüf ki, buna əməl edən müsəlman azdır, xüsusən də gənclər arasında...
İlk öncə müqəddəs kitabımız və Allah kəlamı olan Qurani-Kərimdə içkiyə necə yer verildiyinə baxaq. Qurani-Kərimdə ayələrin gəlişi müxtəlif vaxtlara (yaşayış dövrünə) uyğun Allah-Təala tərəfindən göndərilmişdir. Və bir ayənin müəyyən müddət sonra başqa formada göndərilməsi də Allahın hikmətidir və hətta içki barəsində də bir neçə belə ayə görmək olar. Sizə 2-3 belə ayə qeyd edirəm ki, biri daha öncə, digərləri sonra nazil olmuşdur:
*** (Ya Rəsulum!) Səndən içki və qumar (meysir) haqqında sual edənlərə söylə: “Onlarda həm böyük günah, həm də insanlar üçün mənfəət (dünya mənfəəti) vardır. Lakin günahları mənfəətlərindən daha böyükdürâ€!... (Əl-Bəqərə, 219)
*** Ey iman gətirənlər! Şərab da (içki də), qumar da, bütlər də, fal oxları da Şeytan əməlindən olan murdar bir şeydir. Bunlardan çəkinin ki, bəlkə, nicat tapasınız! (Əl-Maidə, 90)
*** Şübhəsiz ki, Şeytan içki və qumarla aranıza ədavət və kin salmaqdan və namaz qılmaqdan ayırmaq istər. Artıq bu işə son qoyacaqsınızmı? (Əl-Maidə, 91)
Bu ayələrdən birincisində içkinin insana həm dünyəvi xeyri və həm də ziyanı olduğunu buyuran Allah onların günahının xeyrindən daha çox olduğunu da aşkarlayır. Odur ki, hər halda içkidən uzaq durmağın daha yaxşı olduğunu ayədən yaxşı başa düşmək olar. Amma konkret olaraq içkidən çəkinmək barəsində ikinci-üçüncü ayələr daha dəqiq izah verir. Odur ki, İslam dünyagörüşü baxımından heç bir halda içki qəbuluna bəraət yoxdur. Amma təəssüf ki, ayələri öz bildikləri (başa düşdükləri) kimi göstərən insanlar nədənsə Quranın bir ayəsinə tabe olmağı vacib bildiyi halda digərinə əhəmiyyət vermir, birini əsas gətirir. Elə insanlar bir ayənin müəyyən vaxt digəri ilə əvəz olunma halını qəbul etmir və ya belə deyək ki, qəbul etmək istəmir.
Yuxarıda göstərilən ayələrdən birincini misal gətirən insanların “Göründüyü kimi, insana dünya xeyri də var. Düzdür ziyanı da var və çoxdur, amma mən axı çox içmirəm ki, ziyanı da çox olsun. Hörmət əlaməti olaraq 1-2 qədəhlə sərxoş da olmuram, ağlım da yerində olur†kimi fikri olur. Qəribədir, görəsən belə insan ikinci ayədən xəbərdardırmı? Orada göstərilən çəkinin sözündən xəbərdardırmı? Orada göstərilən son qoyacaqsınızmı? sözündən xəbərdardırmı? Və qəribədir ki, o içkini kiməsə hörmət əlaməti olaraq qəbul edirsə, görəsən xəbəri varmıdır ki, Qiyamətin günündə hesab kitabı verilən anda o adam ona yardımçı ola bilməyəcək, əksinə düşmən olacaq?! Ona görə ki, ona xatir Allahın haram buyurduğunu özünə halal bilib, özü günah etməyi bir yana, bunu da günaha salıb?! Belə dostlar, qardaşlar Qiyamətin günün bir-birinə düşmən kəsilər, “Mən bilmirdimsə, sən niyə mənə demədin heç olmazsa?!â€- deyə bir-birlərinə irad tutarlar! Amma daha nə faydası...
Əgər sual olunarsa, “Allaha da qurban olum, dininə də! İndi içəndə nə olar ki, bir az? Allah keçər günahımdan†deyə cavab verməyə heç çəkinmirlər də! Bu sözü deməkdə günahının bağışlanacağından zira əmindirmi?! Günahlar arasında ən ağır günah edilməkdə davamlı olan və xırda sayılan günahlardır ki, Allahın ən xoşuna getməyən əməllərdir. Belə günahlar insanları azğınlığa aparır. Yəni ki, insan ki, bir günah işi görə və nəzərində tuta ki, onsuz da xırda bir günahdır və Allah keçər günahından onun, bu günah kəbirə günahlardan (yəni böyük günahlardan) hesab edilər və o insanın hesabı da çətin olar!
Ən maraqlı fakt isə odur ki, içki içməyi doğrudan haram bilən, yəni konkret bunu təsdiq edən insanların əksəri içki qəbul edir. Yəni ki, diqqət edin: içki haramdır, bu adam məsələni təsdiq edir, günah olduğunu bilir, Allahın qəzəbinin böyük olduğunu bilir, hesabın çətin olacağını bilir, amma... Amma içki qəbul etməkdən çəkinmir!!! Bundan böyük müsəlmanlığa, İslamiyyətə nə zərbə olsun ki?! Qədəh tutulur əldə və “sağlıq†deyilir: “Allah xoşbəxt eləsin!â€, “Allah can sağlığı versin!â€. Allahın haram buyurduğunu əldə saxlamaqla Allahdan nə isə istəmək doğrudur?!
Hətta tibbi cəhətdən belə olsa, spirtli içki insana zərərlidir. İndilərdə çox adama rast gəlmək olar ki, “Arada içmək olar, daxili təmizlik üçün xeyirlidir†deyə ifadələr verirlər. Əgər bu “təmizlik†insan beyninin hüceyrələrini məhv edirsə (beyin hüceyrələri məhz spirtli içkilər qəbulu zamanı məhv olur və bu hüceyrələrin bərpası qeyri-mümkündür, beləcə daha çox spirtli içki qəbul edildikcə bu hüceyrə məhvinin sayı artır və nəticədə insanda həm də beyin damarlarında qan laxtalanması, bununla da qərar vermək qabiliyyətinin zəifləməsi, reflekslərə nəzarətin itməsi, depressiya əmələ gəlir), hansı xeyirdən danışmaq olar?!
Acınacaqlı bir hal da budur ki, bəzi insanlar “Demirsən hər şeyin sahibi Allahdır? Bütün nemətləri verən Allahdır? Bu da bir nemətdir, sadəcə olaraq qədərində istifadə etmək gərəkdir†deyirlər. Allah-Təala insana üzüm, tut, nar və s. kimi nemətlər bəxş edib, onların insan orqanizminə bilirsinizmi nə qədər xeyri var? Meyvələrin adı hətta Quranda belə çəkilir! Amma daha fikirləşmir ki, bu nemətlərdən haram içkilər düzəltmək deyilməyib. İnsanın öz naqisliyidirsə bu, nə əlaqəsi var ki, Allah neməti qəbul edilsin spirtli içki?! Bundan əlavə, belə cavab verən insan demək ki, Qurana inanmır. Çünki, əgər Quranda Allah-Təala buna icazə vermirsə, hansı məntiqlə içkiyə nemət adı vermək olar ki?!
İnsanın içki qəbul etməyə olan bəhanələri digərlərini deyil, özünü aldatmaqdan başqa bir şey deyil!
İkinci bir məsələ də vardır ki, indilərdə buna fanatlıq, dərinə getmək adı verirlər. Bu elə adət halını alıb ki, bu barədə heç bir məlumatı olmayan insan da belə düşünür. Söhbət içki məclislərində iştirak etməkdən gedir. Bəli, bu çox yaralı yerdir və ən çox eşidilən cavablar da təbii ki, “İndi içki içmirsən, namaz qılırsan, başa düşdük, daha “toya getmirəm†demək nəyə lazımdır?!â€, “Mən toya getsəm də içki içmirəm onsuz da, kim içər, özü bilərâ€, “Bizim stolda içki yoxdur, problem yoxdurâ€, “Namaz qılıb, içki içməmək yaxşıdır, amma gərək cəmiyyət içərisində olduğunu nəzərə alasan, müasir olasan, məclislərdə deyib-güləsən, cavansan nə olub ki, sənə?! Adam FANAT olmaz!†və s. olacaqdır. Bunu insanlara çatdırmaq həqiqətdə çox çətin məsələdir. Çünki, “müasir†Azərbaycan toyları içkisiz təsəvvür edilmir. Haram olan məclisdə iştirak etmək harama şəriklik deyilmi sizcə? Bu barədə sizə bir hədis qeyd edirəm: Peyğəmbər (s.ə.ə.s) buyurur: “Hər kəsin Allaha və Qiyamət gününə imanı varsa, gərək içki içilən süfrə başında oturmasın.†Bu hədisin şərhinə məncə ehtiyac yoxdur. İçki içilən süfrə başında əyləşən adam Qiyamətə inanmır deməkdirsə, gersini Allah qorusun! Peyğəmbərin dediklər Allahdandır və heç bir şərhə ehtiyac yoxdur.
Nəzərinizə ümumiyyətlə içki barəsində deyilən bir neçə hədis çatdırıram:
*** Rəsulallah (s.a.ə.s) buyurub: Allah lənət etsin içkiyə, onu hazırlayana, hədiyyə edənə, içənə, (qədəhə) süzənə, alana, satana, pulunu yeyənə, onu həml edənə (daşıyana) və içki düzəltməyə yardım edənə.
*** Rəsulallah (s.a.ə.s) buyurub: Heç zaman içki ilə iman insanın qəlbində bir yerə yığışmaz.
*** Rəsulallah (s.a.ə.s) buyurub: And olsun məni haqq olaraq məbus edənə, içki içən susuz və sərkərdandır, qəbirdədə susuz olar, Qiyamət günü qalxandada susuz qalxar və 1000 il “Yandım†– deyə bağırar.
*** Rəsulallah (s.a.ə.s) buyurub: Ey İbni Məsud! Məni haqq olaraq məbus edən Allaha and olsun, bir zaman gələr ki, adamlar içki içmək üçün tələsərlər. Allah, onun mələkləri və camaat hamısı birlikdə onlara lənət edərlər. Mən onlardan bezaram, onlar da məndən bezardırlar.
*** Rəsulallah (s.a.ə.s) buyurub: And olsun məni haqq olaraq məbus edənə, içki içən qiyamət günü üzü qara, gözləri göy, dodağı əyri və ağzının suyu ayaqlarınadək axan halda gələr, onu görənlər ondan iyrənər.
*** Rəsulallah (s.a.ə.s) buyurub: İçki içən qəbirdən qalxarkən 2 gözləri arasında “Allahın rəhmindən məyusdur†yazılmış olar.
*** Rəsulallah (s.a.ə.s) buyurub: İçki bütün pisliklərin anasıdır. Hər kəs içki içsə 40 gün namazı qəbul olunmaz və içki qarnında ölsə, cahiliyyət dövrünün adamları kimi ölər.
*** Rəsulallah (s.a.ə.s) buyurub: 4 şeydən biri evə daxil olsa, onu viran qoyar və daha xeyir-bərəkəti düzəlməz: xəyanət, oğurluq, içki içmək və zina (kişinin qadına, qadının öz ərinə xəyanət etməsi).
Allah-Təala bizim keçmiş günahlarımızı bağışlasın İnşəAllah! Gələcək günahlardan qorusun bizi İnşəAllah! Qiyamətin günündə bizi özbaşımıza buraxılıb sərgərdan qalanlardan qərar verməsin İnşəAllah! Bizi Peyğəmbər (s.ə.ə.s.) və Əhli-Beyti (ə.) yanında olanlardan qərar versin İnşəAllah!
Biz Sizə qeydiyyatdan keçməyi və ya öz adınız ilə sayta daxil olmağı məsləhət görürük.
|
Müəllif: MuntozoR |
Baxış sayı : 712 |
Rəylərin sayı (8) |
4 may 2012




|
| ||||
|
|

Məlumat
"Qonaq" kimi daxil olan ziyarətçilər saytda rəylərin bildirə bilməzlər.Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya öz hesabınızla sayta daxil olun!