

www.nice.az » Maraqlı Məlumatlar » Bermud üçbucağı
Bermud üçbucağı
Bu xəbəri dostlarınla paylaş:

Xəritəyə baxdıqda üçbucaq formada görünən bu bölgədə indiyə qədər çox qeyri-adi hadisələr olmuşdur. İtən gəmi, təyyarə və insanların sayı tam olaraq bilinmir. Bu səbəblə uzun bir dövr lənətli yer və ya şeytanın üçbucağı kimi adlarla xatırlanmışdır, hətta indiki vaxtda da bu adları zaman zaman istifadə etməkdəyik.
Bermud üçbucağı, Atlantik okeanının 500.000 mil kvadrat sahəsini örtən, Amerikanın Atlantik okeanına açılan cənub-şərq sahillərində, quşbaxışı baxıldığında isə Mayami, Bermud və Puerto Rico sərhədləri içərisində qalan üçbucaq şəklində bir sahədir. Okeanın bu qismində yüzlərlə gəmi və təyyarə dağıntısı tapılıb. Son 100 il içərisində batan gəmi, partlayan təyyarə və itən insan sayı minlərlə ifadə edilir.
Bu bölgədə suyun altında çox böyük maqnit mədən qaynaqlarının olduğu və bu səbəblə təyyarələrin bu sıx maqnetik çəkilişdən təsirlənərək elektronik sistemlərinin pozulduğu, buna bağlı olaraq da məhv olduqları deyilirdi. Buna o qədər inanıldı ki, kimilərinə görə başqa bir şərhi qətiliklə ola bilməzdi.
Lakin digər tərəfdən bir az düşünsək, əgər belə bir şey olsaydı gəmilər niyə batır? Yoxsa bir gəmini belə çəkib uda biləcək qədər qüvvətli idimi bu maqnit? Qətiliklə xeyr. Əgər maqnit təsiri olsa və zidd qütblər prinsipiylə gəmi çəkilsə belə, su üzündə dayanan bir gəmini batıracaq qədər güc göstərə bilməsi mümkün olmazdı. Əlavə olaraq o bölgədə edilən ölçmələr həddindən artıq və ya normalın üstündə bir maqnetik sahə olmadığını dəfələrlə sübut edilmişdir.
Bölgədə əsl şübhə oyadan isə, insanların "dənizdə ağ bir su meydana gəlir" şəklində ifadə etdikləri qeyri-adi hadisələr idi. Bundan sonra kameralı robotlar vasitələriylə edilən suyun dibinə səyahət edildi və döşəməsinin dümağ bir örtüklə bağlı olduğu aşkar edildi və batan gəmi, təyyarə dağıntılarının hamısı tapıldı. Bu an ən qüvvətli ehtimal olaraq ortaya atılan aktual nəzəriyyəyə görə, bu təbəqə dənizin dibində iştirak edən böyük təbii qaz qaynağından çıxan qazların suyun altında yüksək təzyiq və aşağı istiliyin təsiriylə qatılaşıb ağ hidrat parçacıqları halına gəlməsi şəklində açıqlanır.
Bu bölgədən eyni zamanda Gulf Stream adı verilən bir isti su axıntısı keçir. Suyun döşəməsindəki hidrat parçacıqları isti su axıntısıyla qarşılaşdıqlarında əriyib suyun üzünə doğru hərəkət edir. Bunun nəticəsində minlərlə kub metr təbii qaz suya qarışır və suyun sıxlığını çox azaldırlar. O əsnada bölgədən keçən bir gəmi varsa, sıxlıq fərqinin nəticəsində suyun qaldırma qüvvəti gəmini daşıya bilmir və gəmi batır. İsti su axıntısıyla birlikdə hidritlərin əriməsi bitdiyində su üzərində yaranan bu ağ təbəqə də yox olur və gəmi sanki az əvvəl orada deyilmiş kimi gözdən tamamilə itir.
Eyni şəkildə su səthindən havaya qalxan qazlar, atmosferdəki havadan belə daha az sıxlığa sahibdirlər və eyni səbəbdən yəni sıxlıq fərqindən ötəri təyyarələr hava tərəfindən kafi sürtünməyə dayana bilməyib tarazlığı itirir və təbii qaz molekullarının havadakı oksigen molekulları ilə birləşərək təyyarənin mühərriklərinin daxili yanma üçün lazımlı oksigeni yox edir və təyyarə mühərrikləri dayanır.
Şeytan üçbucağında itərək ən çox çaxnaşma salan hadisə "Flight 19″ idi. Halbuki eyni zamanda çox sayda təyyarə itmişdi. Bunlar ikinci dünya müharibəsində Amerikan donanmasına aid borbardman təyyarələri idi. Grumman IBM Floruda Avenger tipindəki beş təyyarə, 5 dekabr 1945 tarixində saat 14.00 radələrində Florudadakı Fort Lauderdale donanmadan ayrıldıqdan sonra pilotlar uçuş şərtlərinin çox yaxşı olduğunu bildirmişlər.
Lakin sonra Bermud Şeytan Üçbucağında birdən birə yox oldular. Flight 19 təyyarəsindən son xəbər alındığı an 5 dəniz təyyarəsi onu axtarmaq üçün Bemud üçbucağına doğru hərəkət edir. Lakin hadisə yerinə çatdıqda onlarla əlaqə kəsilir və bir gün içərisində 6 təyyarənin yox olması ilə əlaqədar ən geniş axtarış işləri başlanılır. Bermud üçbucağının sirri həll edilməsinə baxmayaraq hələ də bəzi qaranlıq qalan məqamlar var.
Bermud üçbucağı, Atlantik okeanının 500.000 mil kvadrat sahəsini örtən, Amerikanın Atlantik okeanına açılan cənub-şərq sahillərində, quşbaxışı baxıldığında isə Mayami, Bermud və Puerto Rico sərhədləri içərisində qalan üçbucaq şəklində bir sahədir. Okeanın bu qismində yüzlərlə gəmi və təyyarə dağıntısı tapılıb. Son 100 il içərisində batan gəmi, partlayan təyyarə və itən insan sayı minlərlə ifadə edilir.
Bu bölgədə suyun altında çox böyük maqnit mədən qaynaqlarının olduğu və bu səbəblə təyyarələrin bu sıx maqnetik çəkilişdən təsirlənərək elektronik sistemlərinin pozulduğu, buna bağlı olaraq da məhv olduqları deyilirdi. Buna o qədər inanıldı ki, kimilərinə görə başqa bir şərhi qətiliklə ola bilməzdi.
Lakin digər tərəfdən bir az düşünsək, əgər belə bir şey olsaydı gəmilər niyə batır? Yoxsa bir gəmini belə çəkib uda biləcək qədər qüvvətli idimi bu maqnit? Qətiliklə xeyr. Əgər maqnit təsiri olsa və zidd qütblər prinsipiylə gəmi çəkilsə belə, su üzündə dayanan bir gəmini batıracaq qədər güc göstərə bilməsi mümkün olmazdı. Əlavə olaraq o bölgədə edilən ölçmələr həddindən artıq və ya normalın üstündə bir maqnetik sahə olmadığını dəfələrlə sübut edilmişdir.
Bölgədə əsl şübhə oyadan isə, insanların "dənizdə ağ bir su meydana gəlir" şəklində ifadə etdikləri qeyri-adi hadisələr idi. Bundan sonra kameralı robotlar vasitələriylə edilən suyun dibinə səyahət edildi və döşəməsinin dümağ bir örtüklə bağlı olduğu aşkar edildi və batan gəmi, təyyarə dağıntılarının hamısı tapıldı. Bu an ən qüvvətli ehtimal olaraq ortaya atılan aktual nəzəriyyəyə görə, bu təbəqə dənizin dibində iştirak edən böyük təbii qaz qaynağından çıxan qazların suyun altında yüksək təzyiq və aşağı istiliyin təsiriylə qatılaşıb ağ hidrat parçacıqları halına gəlməsi şəklində açıqlanır.
Bu bölgədən eyni zamanda Gulf Stream adı verilən bir isti su axıntısı keçir. Suyun döşəməsindəki hidrat parçacıqları isti su axıntısıyla qarşılaşdıqlarında əriyib suyun üzünə doğru hərəkət edir. Bunun nəticəsində minlərlə kub metr təbii qaz suya qarışır və suyun sıxlığını çox azaldırlar. O əsnada bölgədən keçən bir gəmi varsa, sıxlıq fərqinin nəticəsində suyun qaldırma qüvvəti gəmini daşıya bilmir və gəmi batır. İsti su axıntısıyla birlikdə hidritlərin əriməsi bitdiyində su üzərində yaranan bu ağ təbəqə də yox olur və gəmi sanki az əvvəl orada deyilmiş kimi gözdən tamamilə itir.
Eyni şəkildə su səthindən havaya qalxan qazlar, atmosferdəki havadan belə daha az sıxlığa sahibdirlər və eyni səbəbdən yəni sıxlıq fərqindən ötəri təyyarələr hava tərəfindən kafi sürtünməyə dayana bilməyib tarazlığı itirir və təbii qaz molekullarının havadakı oksigen molekulları ilə birləşərək təyyarənin mühərriklərinin daxili yanma üçün lazımlı oksigeni yox edir və təyyarə mühərrikləri dayanır.
Şeytan üçbucağında itərək ən çox çaxnaşma salan hadisə "Flight 19″ idi. Halbuki eyni zamanda çox sayda təyyarə itmişdi. Bunlar ikinci dünya müharibəsində Amerikan donanmasına aid borbardman təyyarələri idi. Grumman IBM Floruda Avenger tipindəki beş təyyarə, 5 dekabr 1945 tarixində saat 14.00 radələrində Florudadakı Fort Lauderdale donanmadan ayrıldıqdan sonra pilotlar uçuş şərtlərinin çox yaxşı olduğunu bildirmişlər.
Lakin sonra Bermud Şeytan Üçbucağında birdən birə yox oldular. Flight 19 təyyarəsindən son xəbər alındığı an 5 dəniz təyyarəsi onu axtarmaq üçün Bemud üçbucağına doğru hərəkət edir. Lakin hadisə yerinə çatdıqda onlarla əlaqə kəsilir və bir gün içərisində 6 təyyarənin yox olması ilə əlaqədar ən geniş axtarış işləri başlanılır. Bermud üçbucağının sirri həll edilməsinə baxmayaraq hələ də bəzi qaranlıq qalan məqamlar var.
Biz Sizə qeydiyyatdan keçməyi və ya öz adınız ilə sayta daxil olmağı məsləhət görürük.
|
Müəllif: krik |
Baxış sayı : 2338 |
Rəylərin sayı (17) |
18 dekabr 2009




|
| ||||
|
|

Məlumat
"Qonaq" kimi daxil olan ziyarətçilər saytda rəylərin bildirə bilməzlər.Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya öz hesabınızla sayta daxil olun!