

www.nice.az » İslam Dünyası » Nəsuh tövbəsi
Nəsuh tövbəsi

Nəsuh qadına bənzər bir kişi idi. Üzündə heç tük də yox idi. Sinəsi isə qadınların sinəsinə bənzəyirdi. Ona görə də uzun illər qadın libası altında davamlı olaraq qadın hamamında işləyirdi. Bu yolla həm qazancını və həm də şəhvət və ehtirasını təmin edirdi.
Â
Doğrusu, bir neçə dəfə vicdan əzabı çəkmişdi və bu işdən tövbə etmişdi. Amma ehtirası onu yenidən bu işə dönməyə vadar etmişdi. Öz işində o qədər təmizkar və səliqəli idi ki, tərifi ətrafa yayılmışdı. Bu söhbətlər bir gün padşah sarayında padşah qızının da qulağına çatır və o da hamamda Nəsuhu görmək istəyir. Nəsuh bunu bilir, işə hazırlıq edir. Padşahın qızı gələndə onu çimizdirməyə başlayır. Bu vaxt təsadüfən padşah qızının üzərindəki çox qiymətli daşlardan biri düşüb itir. Padşah qızı bu işdən çox qəzəblənir və əmr edir ki, o daşı hamam işçilərində axtarsınlar. Əmrə tabe olan məmurlar bir-bir işçilərin üstünü axtarmağa başlayır. Növbə Nəsuha çatanda onun kişi olmasının üzə çıxmasından rüsvay olacağını bilən kimi o, məmurlardan qaçmağa çalışır. Məmurlar isə elə düşünürlər ki, oğurluq edən elə odur. Onu tutmağa səy edərkən o özünü bir təhər hamam xəzinəsinə çatdırır. Məmurların onu axtardığını görən Nəsuh bərk qorxur və Allaha sidq ürəklə yalvararaq tövbə edir və deyir: “Düzdür, hər dəfə tövbə edib tövbəmi sındırmışam və hər dəfə də Sən öz böyüklüyünlə məni bağışlamısan, günahımı elə gizləmisən ki, elə bil belə bir şey olmayıb. Bu dəfə isə isə səmimi qəlbdən tövbə edirəm, bağışlanma diləyirəm.†Elə bu an xəbər gəlir ki, itən daş tapıldı və məmurlar da ondan əl çəkib gedirlər. Bu işdən sonra yorğun və işdən qorxmuş halda Nəsuh Allaha şükür səcdəsi edib oradan uzaqlaşır. Hətta bir müddət sonra padşah qızı yenidən onu hamama çağırtdırsa da, o, əlinin yandığını bəhanə edərək hamama getmir.
Â
Artıq bu işdən əl çəkən Nəsuh o vaxta qədər haram yolla qazandığı pulları da Allah yolunda kasıblara, fəqirlərə və s. xərcləyir. İşini yaxşı bildiyi üçün şəhərdəki xanımlar ondan əl çəkmək istəmirdilər, odur ki, o, şəhərdən baş götürüb getməyi qərara alır. Şəhərdən aralı olan dağlardan birində özünə məskən salır, ibadətlə məşğul olmağa başlayır. Bir gecə yuxuda görür ki, bir nəfər ona deyir ki, sən necə tövbə etmisən ki, haram yediklərindən sənin bədəninin əti də haram olub. Onu əritməyin gərəkdir. Bu yuxudan təsirlənən Nəsuh ağır daş daşımaqla haram ətdən uzaqlaşmaq üçün səylə çalışmağa başlayır.
Â
Bu işlə məşğul olan Nəsuhun yanına bir gün bir qoyun gəlir. Nəsuh yaxın ətrafda heç kəsin olmadığını görüb qoyunun azdığını güman etir. Sahibini tapana qədər onu saxlamağa, bəsləməyə qərar verir. Müəyyən vaxt sonra o qoyunun quzusu olur, Nəsuh da o qoyunun südündən yararlanmağa başlayır. Bir gün həmin ərazidən bir karvan keçirmiş. Çox susuz olan bu karvana Nəsuh orada özü üçün düzəltdiyi su quyusundan su verir, onlara orada özü üçün düzəltdiyi xırda qalacıqlarda qalmağa şərait yaradır. Bu karvan əhlinin xoşuna gəlir və demək olar ki, hər dəfə oradan karvan keçəndə onun yanında qalırmışlar, bəzilər hətta orada məskunlaşmışdı da. Getdikcə bu xırda yaşayış yeri xırda şəhərciyə çevrilməyə və ətraf aləmin diqqətini cəlb etməyə başlayır. Bu xəbər padşahın da qulağına çatır və o Nəsuhu görüşə dəvət edir. Nəsuh padşah məmurlarına öz şəhərini qoyub heç hara gedə bilməyəcəyini deyir. Padşah özü Nəsuhun görüşünə getmək fikrində olduğu halda dünyasını dəyişir. Bu işdən sonra padşahın dəfnində Nəsuh özü iştirak edir. Şəhərin ab-havası və eləcə də Nəsuhun alicənablığı onun padşah seçilməsinə səbəb olur. Padşah olan Nəsuh elə həmin padşahın qızı ilə də evlənir.
Â
Zifaf gecəsi onun yanına bir şəxs gəlir. Deyir ki, mənim bir qoyunum itmişdi, bildiyim qədər səndə olmalıdır. Qoyunumu geri istəyirəm, onu qaytar. Nəsuh o qoyunu qaytarmağı əmr edəndən sonra o adama deyir ki, mən sənin qoyununun hesabına bu yerə gəlib çatdığım üçün sərvətimin yarısını səninlə bölüşməyi özümə borc bilirəm. O adam isə cavabında buyurur ki, mən və qoyunum sənin imtahana çəkilməyin üçün Allah tərəfindən göndərilən 2 mələk idik. Sənin ixlaslı tövbənin nəticəsi, bax, belə olur!
Â
Bir çoxları bunun sadəcə bir rəvayət olduğunu düşünürlər. Amma bu iş barədə hədislər də mövcuddur. Aşağıdakı hədislərə diqqət edək:
Â
*** İmam Sadiq (ə.) buyurur: “Əgər bir bəndə Nəsuh tövbəsi etsə, Allah-Təala o adamı çox sevər və həmin adamın dünya və axirətdə günahlarına pərdə çəkər.†Sual edildi ki, necə pərdə çəkər? Həzrət (ə.) cavabında buyurdu ki: “O adama məmur olmuş iki mələyin yaddaşından onun günahını silər. Bədən üzvlərindən onun günahlarını gizlədər və hətta yerlər, dağlar qədər də etdiyi günahlarını bağışlayıb, silər.â€
Â
*** Peyğəmbər (s.ə.a.s.) buyurur: “Nəsuh tövbəsi elə bir tövbədir ki, bu tövbəni edn adamı Allah-Təala o qədər sevər ki, onun bütün günahlarını bağışlayar və onları örtüb gizlədər.â€
Â
Əziz müsəlmanlar! Gəlin, Allahdan başqa heç kəsin bilmədiyi günaharmızı üçün bağşılanma diləyək, Nəsuh tövbəsi edək!
Â
Doğrusu, bir neçə dəfə vicdan əzabı çəkmişdi və bu işdən tövbə etmişdi. Amma ehtirası onu yenidən bu işə dönməyə vadar etmişdi. Öz işində o qədər təmizkar və səliqəli idi ki, tərifi ətrafa yayılmışdı. Bu söhbətlər bir gün padşah sarayında padşah qızının da qulağına çatır və o da hamamda Nəsuhu görmək istəyir. Nəsuh bunu bilir, işə hazırlıq edir. Padşahın qızı gələndə onu çimizdirməyə başlayır. Bu vaxt təsadüfən padşah qızının üzərindəki çox qiymətli daşlardan biri düşüb itir. Padşah qızı bu işdən çox qəzəblənir və əmr edir ki, o daşı hamam işçilərində axtarsınlar. Əmrə tabe olan məmurlar bir-bir işçilərin üstünü axtarmağa başlayır. Növbə Nəsuha çatanda onun kişi olmasının üzə çıxmasından rüsvay olacağını bilən kimi o, məmurlardan qaçmağa çalışır. Məmurlar isə elə düşünürlər ki, oğurluq edən elə odur. Onu tutmağa səy edərkən o özünü bir təhər hamam xəzinəsinə çatdırır. Məmurların onu axtardığını görən Nəsuh bərk qorxur və Allaha sidq ürəklə yalvararaq tövbə edir və deyir: “Düzdür, hər dəfə tövbə edib tövbəmi sındırmışam və hər dəfə də Sən öz böyüklüyünlə məni bağışlamısan, günahımı elə gizləmisən ki, elə bil belə bir şey olmayıb. Bu dəfə isə isə səmimi qəlbdən tövbə edirəm, bağışlanma diləyirəm.†Elə bu an xəbər gəlir ki, itən daş tapıldı və məmurlar da ondan əl çəkib gedirlər. Bu işdən sonra yorğun və işdən qorxmuş halda Nəsuh Allaha şükür səcdəsi edib oradan uzaqlaşır. Hətta bir müddət sonra padşah qızı yenidən onu hamama çağırtdırsa da, o, əlinin yandığını bəhanə edərək hamama getmir.
Â
Artıq bu işdən əl çəkən Nəsuh o vaxta qədər haram yolla qazandığı pulları da Allah yolunda kasıblara, fəqirlərə və s. xərcləyir. İşini yaxşı bildiyi üçün şəhərdəki xanımlar ondan əl çəkmək istəmirdilər, odur ki, o, şəhərdən baş götürüb getməyi qərara alır. Şəhərdən aralı olan dağlardan birində özünə məskən salır, ibadətlə məşğul olmağa başlayır. Bir gecə yuxuda görür ki, bir nəfər ona deyir ki, sən necə tövbə etmisən ki, haram yediklərindən sənin bədəninin əti də haram olub. Onu əritməyin gərəkdir. Bu yuxudan təsirlənən Nəsuh ağır daş daşımaqla haram ətdən uzaqlaşmaq üçün səylə çalışmağa başlayır.
Â
Bu işlə məşğul olan Nəsuhun yanına bir gün bir qoyun gəlir. Nəsuh yaxın ətrafda heç kəsin olmadığını görüb qoyunun azdığını güman etir. Sahibini tapana qədər onu saxlamağa, bəsləməyə qərar verir. Müəyyən vaxt sonra o qoyunun quzusu olur, Nəsuh da o qoyunun südündən yararlanmağa başlayır. Bir gün həmin ərazidən bir karvan keçirmiş. Çox susuz olan bu karvana Nəsuh orada özü üçün düzəltdiyi su quyusundan su verir, onlara orada özü üçün düzəltdiyi xırda qalacıqlarda qalmağa şərait yaradır. Bu karvan əhlinin xoşuna gəlir və demək olar ki, hər dəfə oradan karvan keçəndə onun yanında qalırmışlar, bəzilər hətta orada məskunlaşmışdı da. Getdikcə bu xırda yaşayış yeri xırda şəhərciyə çevrilməyə və ətraf aləmin diqqətini cəlb etməyə başlayır. Bu xəbər padşahın da qulağına çatır və o Nəsuhu görüşə dəvət edir. Nəsuh padşah məmurlarına öz şəhərini qoyub heç hara gedə bilməyəcəyini deyir. Padşah özü Nəsuhun görüşünə getmək fikrində olduğu halda dünyasını dəyişir. Bu işdən sonra padşahın dəfnində Nəsuh özü iştirak edir. Şəhərin ab-havası və eləcə də Nəsuhun alicənablığı onun padşah seçilməsinə səbəb olur. Padşah olan Nəsuh elə həmin padşahın qızı ilə də evlənir.
Â
Zifaf gecəsi onun yanına bir şəxs gəlir. Deyir ki, mənim bir qoyunum itmişdi, bildiyim qədər səndə olmalıdır. Qoyunumu geri istəyirəm, onu qaytar. Nəsuh o qoyunu qaytarmağı əmr edəndən sonra o adama deyir ki, mən sənin qoyununun hesabına bu yerə gəlib çatdığım üçün sərvətimin yarısını səninlə bölüşməyi özümə borc bilirəm. O adam isə cavabında buyurur ki, mən və qoyunum sənin imtahana çəkilməyin üçün Allah tərəfindən göndərilən 2 mələk idik. Sənin ixlaslı tövbənin nəticəsi, bax, belə olur!
Â
Bir çoxları bunun sadəcə bir rəvayət olduğunu düşünürlər. Amma bu iş barədə hədislər də mövcuddur. Aşağıdakı hədislərə diqqət edək:
Â
*** İmam Sadiq (ə.) buyurur: “Əgər bir bəndə Nəsuh tövbəsi etsə, Allah-Təala o adamı çox sevər və həmin adamın dünya və axirətdə günahlarına pərdə çəkər.†Sual edildi ki, necə pərdə çəkər? Həzrət (ə.) cavabında buyurdu ki: “O adama məmur olmuş iki mələyin yaddaşından onun günahını silər. Bədən üzvlərindən onun günahlarını gizlədər və hətta yerlər, dağlar qədər də etdiyi günahlarını bağışlayıb, silər.â€
Â
*** Peyğəmbər (s.ə.a.s.) buyurur: “Nəsuh tövbəsi elə bir tövbədir ki, bu tövbəni edn adamı Allah-Təala o qədər sevər ki, onun bütün günahlarını bağışlayar və onları örtüb gizlədər.â€
Â
Əziz müsəlmanlar! Gəlin, Allahdan başqa heç kəsin bilmədiyi günaharmızı üçün bağşılanma diləyək, Nəsuh tövbəsi edək!
Biz Sizə qeydiyyatdan keçməyi və ya öz adınız ilə sayta daxil olmağı məsləhət görürük.
|
Müəllif: MuntozoR |
Baxış sayı : 573 |
Rəylərin sayı (11) |
22 may 2012




|
| ||||
|
|

Məlumat
"Qonaq" kimi daxil olan ziyarətçilər saytda rəylərin bildirə bilməzlər.Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya öz hesabınızla sayta daxil olun!